Sunday 22 October 2017

Flipper Trading System


Paul Rotter - aka quote Eurex Flipperquot P aul er uten tvil den enkelt største og mest vellykkede individuelle futureshandler på planeten Jorden, og utfører handler på Eurex-utvekslingen, hovedsakelig i Bund, men også i bobl og Schatz-rentefutures. Han handler mellom 200-300.000 runde omganger daglig ved hjelp av XTrader-plattformen, og rydder gjennom GNI Touch. Hver trader kan stole på å etterligne Pauls suksess som han er bevis på at det er mulig for en liten handelsmann å bygge videre på sin suksess og bli den største aktiv spekulanten rundt. Intervju introduksjon (oversatt fra tysk språkintervju med Traders Magazine): Paul Rotter har gjort det - han tilhører de beste handelsmennene i verden og regner som en ekte stor spiller. han gjør vanligvis 150.000 rtd, noen ganger opptil 250.000 for det meste i BUNDBOBLSCHATZ futures. i berømte hall of celeb Eurex spillere hes topp hakk ende forlater selv Tom Baldwin (obligasjoner) eller Lewis Borsellino (SampP) bak. han måtte jobbe hardt for å gjøre det. han blåste opp i begynnelsen av sin karriere, som var smertefullt men også pedagogisk - han lærte sin leksjon og med mye forskning, søker forbedring hele tiden, ble han mannen. q: var det noen nøkkelhendelse som førte deg inn i spillet a: nei, ingen nøkkelhendelse som å kjøpe min første aksje. deltok i noen handelskonkurranse mens i skolen. q: hvordan kom du til profesjonell handel a: da jeg var lærling i en tysk bank måtte jeg jobbe på DTB-kontoret (nå EUREX) i flere uker. dette tiltrukket meg mye. I løpet av den tiden spilte jeg gamble trades på min private konto, og tapte stort sett alt av det. da det var dypt i det røde, måtte jeg forlate banken, men kort tid etter, fikk jeg lov til å begynne å handle i en japansk bank. Jeg var veldig heldig her, siden jeg fikk lov til å få kunnskap gjennom å lære ved å gjøre. q: Har banken gitt deg noen mentor a: ikke, jeg hadde ikke en. i begynnelsen utvekslet jeg ideer med handelsmannen Ajiasaka, som var konstant lønnsom. han heklet noen ganger selv posisjonen til sjefen sin, da han trodde at sjefen hans hadde feil. Jeg hadde mange samtaler om markedspsykologi, som viste seg å være svært nyttig, spesielt etter dårlig tapte dager. q: Hvordan var din handel tilbake da har du vært lønnsom fra begynnelsen a: Jeg gjorde 100-150 runder om dagen en kort stund. Jeg hadde ingen tapende måned med de første 3 årene av handelen min. senere med større stillingsstørrelser tok jeg sporadisk treff, spesielt etter at EUREX fikk terminaler i USA, og store spillere som Harris Brumfield Chicago kom inn i feltet. q: Det er et ordtak at hver handelsmann må helt oppblåse kontoen sin minst en gang før han kan bli vellykket. hva lærte du ut av det a: Som jeg tidligere sa, så hadde min private konto noen dårlige tider under lærlingen min i banken, selv om jeg må innrømme at jeg da ikke hadde noen anelse om at det var noe som risikostyring. senere fant jeg 7-sifre tap for å være cumbering. på dagen hadde jeg en blackout og etter å ha mistet 2,5 millioner tenkte jeg seriøst på å stoppe. Jeg hadde fortsatt nok kapital igjen til å leve uten å måtte bekymre meg for økonomiske problemer, og jeg ville bare ikke ta de psykologiske treffene lenger. Etter å ha tatt 4 uker av, fikk jeg igjen motivasjonen min og kom tilbake i ringen. Jeg klarte å kompensere tapet på en relativt kort periode, slik at jeg kom ut sterkere enn før. q: har dette forandret utsiktene til markedet på en måte a: med erfaring med større tapende dager kombinert med gode faser like etterpå, er jeg ikke så fornuftig for å miste dager lenger. Jeg vet at jeg kan få det tilbake. Dette har ført til at det er mulig å slå av skjermene på en dag med mellomstore tap lettere, i stedet for å tvinge veien tilbake til positivt territorium. q: Hva er dine styrker som en verdensklasse handelsmann og hvor er forskjellene mellom deg og andre handelsfolk a: det er evnen til å bli mer aggressiv i vinnende faser, ta større risiko og skalere tilbake i taptider. Dette er mot menneskets natur. Det beste er å ha noen rundt som er nøytral til handel, som slår terminaler av når et visst tapnivå er nådd for dagen. q: du er kjent som en bestillingsbok-scalper, kan du vennligst forklare til leserne hva du gjør og hva dine strategier ser ut som hva som er din taktikk a: det er en slags markedsfremstilling der du plasserer kjøp og salg ordre samtidig, gjør meget kortvarige handelsbeslutninger med visse hendelser i ordreboken (nivå2). For eksempel har jeg vanligvis mange ordrer på forskjellige markeder samtidig, ganske nær den siste handlede prisen. De resulterende handler er vanligvis et null sum spill, men jeg får en ganske god følelse for hva som skjer, og i siste instans kan det bli en beslutning om en større handel. q: hvor lenge er du vanligvis i posisjon a: siden jeg spiller trend veldig sjeldent og faktisk skalpemarkedet, får jeg stadig fyll i ulike markeder på begge sider som kan føre til stadig skiftende stillinger i timer. Noen ganger endrer jeg min mening flere ganger innen et par minutter, noe som ikke er ganske vanskelig for meg, siden jeg bare ser etter de neste 3-5 ticks. q: Har du alltid vært en scalper eller har du prøvd andre strategier (momentumswing)? Ja, jeg har alltid vært en scalper, men jeg justerer strategiene mine til ulike markedssituasjoner hele tiden. På volatile dager har jeg selvfølgelig mindre bestillinger i markedet og gjør flere enkelthandler, selv om jeg vanligvis holder dem bare i noen sekunder. q: Dine strategier fungerer bare på elektroniske utvekslinger a: Ja, bc, du kan ikke håndtere så mange ordrer i en grop, leter etter motparter og så videre. Datautveksling gir rask rekkefølge og er ikke så lett å manipulere. q: Som en scalper, prøver du å kjøre stopper a: Ja, men, på grunn av økt likviditet de siste par årene, skjer de hurtige pigger som er forårsaket av stopp, ikke så ofte lenger. Bortsett fra det, stopper det ofte ikke hvor du antar at de skal være, fordi de andre markedsdeltakere heller ikke er dumme eller lærte sin leksjon i fortiden. q: Hvilken rolle spiller risikostyring i handelen din a: Jeg fastsetter daglige mål for min pampler, mens det viktigste er stoppgrensen, det maksimale tapet jeg tar før jeg slår av skjermene. Mine største stillinger er 5 siffer antall kontrakter. Jeg bruker ikke noen spesifikke pengestyringsregler. q: Hva gjør du når en stilling går imot deg, bruker du stop-loss-ordre a: Jeg lukker nøyaktig min stilling når de begynner å gå imot meg. med større stillinger er dette ikke så lett, fordi jeg flytter markedet mot meg, noe som kan føre til at andre handelsmenn kommer i samme situasjon som meg, noe som kan akselerere flyttingen. men mesteparten av tiden er jeg i stand til å gjøre noen av tapene oppe, jeg vet hva som forårsaket denne bevegelsen og derfor ta motsatt posisjon. q: Hvorfor har du ingen problemer med å lukke posisjonen og til og med ta motsatt retning, bør ikke en handelsmann holde fast i sin mening a: nei, definitivt ikke. en analytiker eller en slags guru må holde fast ved det, men som handelsmann bør du ikke ha mening. jo mer mening du har, jo vanskeligere blir det å komme seg ut av en tapt posisjon. q: hvilken rolle spiller markedspsykologi a: Jeg prøver hele tiden å lese markedets psykologi og basere mine beslutninger på den. q: hvordan håndterer du distraherende tanker og følelser a: når det blir veldig dårlig - ta en kald dusj eller hoppe i et kaldt svømmebasseng. q: Hvordan forbereder du deg på handelsdagen følger du noen rutiner eller tar du det som det kommer til: Før åpent sjekker jeg alle de økonomiske rapportene som er i ferd med å bli utgitt, taler til sentralbankfolk - bare alt som kunne flytte markedet. så prøver jeg å definere viktige nivåer i markedene jeg handler med. Jeg gjør dette gjennom min egen analyse og gjennom å lese analytikerkommentarer. det er hvordan jeg får et bilde av markedet og dets viktige nivåer. Jeg er ikke interessert i meninger fra andre markedsdeltakere da dette ville påvirke min egen mening. q: enhver form for mental forberedelse a: ingenting spesifikt. faktisk er jeg motivert hele tiden. Jeg ser trading mer som en sportslig utfordring og prøver å slette tanken på pengene. q: Hvor mange timer bruker du foran skjermene dine a: vanligvis 5 timer, det vil si når jeg handler aktivt. i tilfelle av spesielle arrangementer kan jeg være opptil 11 timer q: er det ikke vanskelig å bruke så mye tid foran pcene dine hvordan du blir konsentrert i så lang tid a: det er det som mine japanske kollegaer spurte seg selv også. Vel, jeg tar det som en slags spill hvor jeg glemmer tiden. Derfor er de virkelige problemene mer fysiske (øyne) enn psykologiske. q: Hva gjør du for å slappe av, slappe av: Jeg gjør mye sport og tar masse ferier. q: Hvilket utstyr bruker du: MD-forhandler fra TT, Reuters, Bloomberg, CQG og en USD-squawkbox. q: hvorfor en USD-squawk-boks a: jeg bruker den fordi det hadde noen effekter på rentene de siste par månedene. disse effektene endres, akkurat nå påvirker det oljeprisene og DAX. q: Hvilke tidsrammer bruker du på diagrammer a: vanligvis 5-30 min diagrammer for trendlinjer og indikatorer. Jeg foretrekker pampf-diagrammer fordi de gir meg et tydeligere syn på mønstre (trippeltoppene). for indikatorer jeg liker CCI fordi den også viser volatiliteten i markedene. q: tror du det er mulig for en enkelt spiller å manipulere markedet a: nei, etter min mening kan en enkelt spiller ikke påvirke markedet døgnet rundt. Det er alltid flere store aktører i markedet. ta BUND for eksempel - det er en million kontrakter som handles en dag. når en trend starter ut av det blå med bare små pullbacks, kunne jeg handle mot det, men uten effekt. Jeg kunne ikke stoppe markedet fra å gå opp, fordi det ville være mer penger som trengs for at jeg kunne ta med. Bortsett fra det, har såkalte Analytics-automatiserte scalpers gjort det tøffere for meg i det siste. så vidt jeg vet, analyserer de oppførselen i ordreboken og oppretter et fullt automatisert system. siden de opptrer på flere markeder samtidig, tror jeg at denne datamaskinfreaken kommer fra den fullautomatiserte arbitrage - og spread-trading. q: Hva har man å gjøre hvis han vil bli en scalper a: han må se bestillingsboken i svært lang tid. Når du blir bedt om å få råd til leserne, sier Rotter at alt kan skje hele tiden, slik at du har bedre toalett i nærheten av handelsdisken. DLT Trading Velkommen til DLT Trading, din fremste stopp for graverte kniver og høy kvalitet bestikk fra rundt verden. DLT er den fremste kilden til kniventusiaster for å finne de beste kvalitetsbladene og personlige kniver til enhver bruk: jakt, bushcraft, matlaging, overlevelse og selvfølgelig gavegiving. Enten du er en erfaren samler med en stor samling, eller bare lærer grunnleggende om hva som gjør en god kniv, inviterer vi deg til å bla gjennom vårt utvalg av de beste knivene, penger kan kjøpe alt levert til deg i verdensklasse. Når du bestiller fra oss, får du eksepsjonell service fra høyt utdannede kniveksperter, så lidenskapelig om flotte kniver som du er. Fra halvfabrikata kniver til inngangsnivåkniver fra de store gutta i bransjen, har vi dekket alt til gode priser. Prisene er bare begynnelsen skjønt. Vi skiller oss fra andre knivselgere ved ikke bare å gjennomføre et stort utvalg på lager (over 2.000.000 i varelager), men også ved å levere det til deg så fort som mulig med prisvinnende service. Hvis du har et spørsmål, har vi ansatte her som kan få svaret. Trenger en kniv gravert eller personlig Vi har det dekket også. Siden våre røtter dateres tilbake til 1998 har vi vært bransjeleder i graverte kniver. Vi graver over 50 000 kniver per år og spesialiserer seg på store bedriftskampanjer, samt graverte kniver for incentivpriser og graverte kniver til groomsmen. Vi inviterer deg til å oppdage DLT-forskjellen. Les våre anmeldelser online, sjekk oss ut på KnifeForums eller BladeForums, eller spør vennene dine som har handlet med oss ​​og se hvorfor du fortjener DLT-forskjellen på ditt neste knivkjøp. DLT Trading kan tilby kvalitet merkevarekniver som konkurrerer med noen forhandlere i verden uten å ofre service for vekst eller fortjeneste. Mest solgte merker Andre populære merker Beltekniver Arno Bernard Bark River Knives Blackjack Chris Reeve Kniver EnZo Kniver Fallkniven Fenix ​​Lommelykter Fiddleback Forge Great Eastern Bestikk Hess Kniver Kabar Koster Kniver Hinderer Kniver Lon Humphrey LT Wright Kniver Medford Knife Amp Tool Verktøy SOG Swiss Army TOPS Kniver Zero ToleranceSystem Trading Headquarters Striker spesialiserer seg på den disiplinerte gjennomføringen av tredjeparts handelssystemer. Vi tilbyr en rekke troverdige og robuste automatiserte handelsstrategier, og opprettholder omfattende registreringer av faktiske ytelser for våre kunder. Administrert Advisory Services Diversify ved å legge til profesjonelle handlede varer til porteføljen din. Logg inn på Trading system rangering raquo. Din interesse må komme først på grunn av Strikers unike no-konfliktstruktur. Våre engasjerte fagfolk kan ikke bare fokusere på kundeservice, inkludert objektiv systemkonsulting, dedikert handelstiltak og personlige risiko - og belønningsløsninger, sammen med streng kvantitativ analyse. Oppdatert: desember 2016 - NYHET - System Performance Rangering Oppdatering Copyright kopi 1997-2017 Striker Securities, Inc. Alle rettigheter reservert. Ansvarsfraskrivelse Risikoen for handel kan være vesentlig, og hver investor og leverandør må vurdere om dette er en passende investering. Tidligere resultater, enten det er aktuelt eller indikert ved simulerte historiske strategiske tester, er ikke nødvendigvis en indikasjon på fremtidige resultater. Striker er medlem av National Futures Association (NFA), Managed Funds Association (MFA) og National Introducing Broker Association (NIBA). Striker er registrert hos Commodity Futures Trading Commission (CFTC), og var tidligere registrert hos Securities Exchange Commission (SEC). I tillegg er Striker et tidligere medlem av Financial Regulatory Authority (FINRA), og Securities Investor Protection Corporation (SIPC). FINRA er den største ikke-statlige regulator for all verdipapirvirksomhet i USA. Vennligst les Striker Disclosure Statement for ytterligere opplysninger. Futures Trading Ansvarsfraskrivelse: Transaksjoner i verdipapirer futures, råvare og indeks futures og opsjoner på futures bære en høy grad av risiko. Mengden av innledende margin er liten i forhold til verdien av futures kontrakten, noe som betyr at transaksjoner er tungt utnyttet. En relativt liten markedsbevegelse vil ha en forholdsmessig større innvirkning på midlene du har deponert eller må sette inn: dette kan virke mot deg så godt som for deg. Du kan opprettholde et totalt tap av innskuddsmargin og eventuelle ekstra midler deponert hos clearingfirmaet for å opprettholde posisjonen din. Hvis markedet beveger seg mot posisjonen din eller marginalnivåene økes, kan du bli bedt om å betale betydelige tilleggsmidler med kort varsel for å opprettholde posisjonen din. Hvis du ikke overholder en forespørsel om ekstra midler innen foreskrevet tid, kan din stilling bli likvidert med tap, og du vil være ansvarlig for eventuelle resulterende underskudd. For kontoer som anses for forlatt eller inaktivt, kan Striker kreve opptil 35,00 månedlig inaktivitetsavgift, avhengig av clearingfirmaet hvor kontoen holdes. Hvis nettolikviditeten til en konto når en daglig tapgrense på 80, vil åpne posisjoner forsøke å bli likviderte. Klienter er ansvarlige for å overvåke sine stillinger og er økonomisk ansvarlige for eventuelle tap som genereres av åpne posisjoner i kontoen. Striker beholder sin rett til likvidasjon av stillinger i enhver konto, etter eget skjønn, uten forvarsel. Forex Trading Disclosure: Trading Cash Valutakontrakter har samme høye risikonivå som futures trading (Futures Trading Disclaimer). Men kontanter FX, i motsetning til futures FX kontrakter som er regulert av Commodity Trading Futures Commission, er ikke regulert av noen statlig byrå. I tillegg, fordi det ikke er et sentralt clearinghus for kontant FX-transaksjoner, er det også motpartsrisiko for hver kontakt. For ytterligere informasjon vennligst les National Futures Association (NFA) August 2003 Investor Alert funnet på Striker Disclaimer Page. commodity meglere for råvare alternativ og commodity futures trading ligger i chicago handelsskip commodity trading og råvare alternativ handel for energi futures, edle metaller, landbruks futures og opsjoner inkludert korn og aksjeindeks futures og alternativer.

No comments:

Post a Comment